cookies
Je zult onze "cookies" heerlijk vinden
De cookies op de Muziker website worden gebruikt om je bezoek aan ons zo aangenaam mogelijk te maken. Je kunt akkoord gaan met het gebruik van alle cookies door op de knop "Ik ga akkoord" te klikken, of selecteer alleen de cookies die je wilt gebruiken in de instellingen. Meer informatie.
Ik ga akkoord
Weigeren

Verlengde garantie

Niemand kan garanderen dat er niets kapotgaat. Maar je kunt een verlengde garantieperiode kopen waarin we het product repareren of het defecte product vervangen.

Bescherm je vreugdes

Met de extra service „verlengde garantie” krijg je extra tijd waarin onze garantie van toepassing is op jouw product. Voeg extra jaren toe aan de standaard garantieperiode van 24 maanden, waarin we garanderen dat het product volledig en zonder gebreken zal functioneren.

Voor jouw gemoedsrust

Wij vinden het belangrijk dat je van je nieuwe producten onbezorgd kunt genieten. Verleng de garantie met 1 of 3 jaar en geniet nog langer zonder zorgen van je nieuwe artikelen.

Raadpleeg voor meer informatie en details over de verlengde garantie onze algemene voorwaarden of neem contact met ons op via onze klantenservice.

Voorbeeld 1

  • Je koopt de gitaar voor € 752.
  • Je koopt er ook de extra service Verlengde garantie bij.
  • Er treedt een defect op aan de gitaar na de garantieperiode.
  • De gitaar wordt bij Muziker gerepareerd voor € 475 (63% van de gitaarprijs).
  • Aangezien je de extra service Verlengde garantie hebt gekocht, betaal je helemaal niets.

Voorbeeld 2

  • Je koopt een golfclub ter waarde van € 249.
  • Je koopt er ook de extra service Verlengde garantie bij.
  • De golfclub breekt na de garantieperiode.
  • Doordat je de Verlengde garantie hebt gekocht, heb je recht op een reparatievergoeding van € 155 (62% van de oorspronkelijke prijs van het product).

Voorbeeld 3

  • Je koopt een step voor € 999.
  • Je koopt er ook de extra service Verlengde garantie bij.
  • De step gaat kapot na de garantieperiode.
  • Omdat je de Verlengde garantie hebt bijgekocht, nemen wij de kosten van de reparatie ten bedrage van € 590 (59% van de prijs van de step) voor onze rekening.

Hoe doe je dat?

Veelgestelde vragen


Wat wordt door de verlengde garantie gedekt?
Dezelfde productdefecten en storingen als door de standaard garantie.

Wat valt niet onder de verlengde garantie?
Verbruiksgoederen, bederfelijke goederen, uitgepakte, afgedankte of beschadigde goederen of defecten die wij ook onder de standaardgarantie niet zouden erkennen (bijvoorbeeld: defecten veroorzaakt door ruwe behandeling, blikseminslag, computervirus, onjuiste behandeling, wijziging van originele productonderdelen, enz.). De mogelijkheid om een verlengde garantie te activeren geldt niet voor elk product in ons assortiment.

Waar heb je recht op bij een klacht tijdens de verlengde garantieperiode?
We zorgen voor gratis productreparatie.

Als het product een onherstelbaar defect heeft en reparatie is niet mogelijk, geven we je de mogelijkheid om de goederen terug te sturen en betalen we je de restwaarde van de goederen in de vorm van een waardebon voor je volgende aankoop. De restwaarde is de aankoopprijs van het product verminderd met 1% voor elke maand gebruik.

De termijn voor het afhandelen van een klacht kan langer zijn dan 30 dagen in geval van veeleisendere diagnoses of reparaties.

Kan een rechtspersoon (bedrijf, organisatie) de verlengde garantie activeren?
Ja, dat kan. Volgens de wet heeft een rechtspersoon slechts recht op een verkorte standaardgarantieperiode van 12 maanden, die kan worden verlengd met 1 of 3 jaar, zodat de totale garantieperiode 2 of 4 jaar bedraagt.

Ik wil de goederen terugsturen. Betalen jullie de aankoopprijs van de geactiveerde verlengde garantie terug?
Als je goederen retourneert waarvoor de verlengde garantie was geactiveerd, betalen we je het volledige aankoopbedrag terug: aankoopprijs van de goederen + verzendkosten + aankoopprijs van de geactiveerde verlengde garantie.

Ik heb een klacht aangemeld over de goederen tijdens de wettelijke garantie. Wat gebeurt er met de verlengde garantie?
Als je een klacht wegens een productdefect aanmeldt binnen de wettelijke garantieperiode (d.w.z. als de verlengde garantie nog niet is ingegaan) en wij de gereclameerde goederen repareren, loopt de verlengde garantie gewoon verder.
Als wij het product door een nieuw vervangen, geldt je verlengde garantie natuurlijk ook voor het nieuwe product.
Als je tijdens de wettelijke garantieperiode van 24 maanden de overeenkomst herroept in overeenstemming met ons Garantiebeleid betalen wij zowel de aankoopprijs van het product als de aankoopprijs van de geactiveerde verlengde garantie terug.

Hoe kan ik een klacht aanmelden?
De manier om een klacht aan te melden is heel eenvoudig. Geen onnodig papierwerk of telefoontjes. Vul gewoon een paar velden in op onze website. Een snelle handleiding vind je hier.

MUZIKER CLUB

Bovendien geven we Muziker Club leden nog één jaar extra gratis verlengde garantie.