Selecteer het land van levering

Muziker Smile

Meld je aan voor het Muziker Smile-loyaliteitsprogramma en profiteer van alle voordelen die je krijgt. Moge je vreugde groter zijn bij elke aankoop.

Maak een Muziker Smile-account aan

Je wordt automatisch lid van het Muziker Smile-Loyaliteitsprogramma zodra je een klantaccount aanmaakt op onze website. Zodra je je hebt geregistreerd, sturen we je per e-mail een niet-overdraagbare clubkaart en vanaf dat moment kun je profiteren van de voordelen die alleen trouwe klanten bij ons hebben.

Muziker Smile voordelen

Veelgestelde vragen


Wat is Muziker Smile en hoe word ik lid?
Muziker Smile is een loyaliteitsprogramma met veel voordelen waar je gebruik van kunt maken zodra je je registreert. Het enige wat je hoeft te doen is een klantenaccount aanmaken op onze website. Zodra je je hebt geregistreerd, sturen we je per e-mail een niet-overdraagbare clubkaart en vanaf dat moment kun je profiteren van de voordelen die alleen trouwe klanten bij ons hebben.

Hoe verzamel ik loyaliteitspunten en wat is de waarde van 1 punt?
We belonen je met punten als je iets bij ons koopt. Bij elke aankoop verdien je, naast vreugde, loyaliteitspunten die je kunt gebruiken bij je volgende aankoop. Je krijgt één punt voor elke euro die je uitgeeft aan je aankoop. Als je in een andere valuta koopt, zetten we je punten om en ronden we ze naar boven af volgens de huidige wisselkoers.

Waar kan ik mijn spaarpuntensaldo vinden?
Je kunt je huidige saldo op elk gewenst moment controleren in het persoonlijke profiel van je klantaccount. Of vraag het personeel van een Muziker-winkel om deze informatie.

Wat is de geldigheid van loyaliteitspunten?
Alle verdiende punten blijven geldig tot 24 maanden na je laatste aankoop. Het maakt niet uit hoe lang je ze al hebt en of je ze gebruikt, na elke aankoop begint een nieuwe periode van 24 maanden waarin je punten geldig zijn. Als je echter meer dan twee jaar niet inlogt op onze website en geen aankopen doet, verlies je alle punten die je hebt verzameld.

Hoe werkt het retourneren van goederen binnen dertig dagen?
Elk lid van het Muziker Smile-Loyaliteitsprogramma heeft tot twee keer de retourtermijn zonder opgaaf van reden. De standaardperiode is wettelijk 14 dagen, maar voor leden van ons Muziker Smile-Loyaliteitsprogramma is deze periode maximaal 30 dagen. Het werkt als volgt: binnen 14 dagen sturen we je geld voor de geretourneerde goederen en binnen 14 tot 30 dagen na ontvangst van de goederen storten we het aankoopbedrag terug in de vorm van een tegoedbon voor je volgende aankoop. Producten die vanwege hun aard (bijvoorbeeld om hygiënische redenen) niet kunnen worden geretourneerd, staan vermeld in onze algemene voorwaarden.

Wanneer krijg ik spaarpunten voor een aankoop?
Na een aankoop reserveren we je punten eerst veilig voor 30 dagen en voegen ze vervolgens toe aan je klantenaccount. Als je bij je artikelen ook de extra service 'Verlengd retourrecht' koopt, worden je punten pas na afloop van deze periode toegevoegd. Als je in een van onze winkels winkelt, worden de punten meteen bijgeschreven op je account.

Hoe kan ik loyaliteitspunten gebruiken?
Als je punten hebt en op het punt staat een aankoop te doen, kun je aangeven hoeveel van de waarde van je bestelling je met punten wilt betalen. Deze worden direct 'omgezet' in geld in je winkelwagen en het totaalbedrag van je aankoop wordt met dat bedrag verminderd. Je kunt de punten ook gebruiken om je hele aankoop te betalen, of je kunt ze sparen voor later. De keuze is aan jou.

Waarom krijg ik een tegoedbon voor mijn volgende aankoop in plaats van mijn geld terug als ik de overeenkomst binnen dertig dagen opzeg?
Dat zijn onze regels. Als je de overeenkomst binnen veertien dagen opzegt, betalen we je de geretourneerde goederen terug. Als je de goederen tussen 15 en 30 dagen na ontvangst retourneert, ontvang je een tegoedbon die je kunt gebruiken voor je volgende aankoop.

Waarom heb ik geen loyaliteitspunten ontvangen na een aankoop?
We kunnen je geen loyaliteitspunten toekennen als je niet inlogt op je account wanneer je een bestelling aanmaakt. Registreer en winkel pas nadat je bent ingelogd op de site. Zo weet je zeker dat je je spaarpunten ontvangt.

Hoe werkt de verlengde garantie van drie jaar?
Terwijl een gewone klant slechts recht heeft op 2 jaar garantie op nieuwe artikelen, kan een lid van ons loyaliteitsprogramma genieten van een garantieperiode tot 3 jaar. We repareren het defecte product dat je claimt tijdens de verlengde garantieperiode op onze kosten en als we het niet kunnen repareren, ontvang je een tegoedbon voor de restwaarde van de artikelen. De uitgebreide garantie geldt niet voor verbruiksartikelen, bederfelijke goederen, tweedehands artikelen of uitgepakte dozen. Alleen de klant die de eindgebruiker is, heeft het recht om aanspraak te maken op de verlengde garantie. Elke claim wordt zo snel mogelijk verwerkt, maar in uitzonderlijke gevallen kan het meer dan 30 dagen duren vanwege een moeilijke diagnose of reparatie.