Selecteer het land van levering

Voorwaarden voor de beste prijsgarantie:

Wat is de beste prijsgarantie?

. Vóór de aankoop: stuur ons een link naar een productpagina met een betere prijsaanbieding van een concurrent en wacht op ons antwoord. Onze medewerkers nemen contact met je op en passen de prijs aan: het geldt voor alle producten en alle merken onder de voorwaarden van deze garantie. Let op: de aangeboden betere prijs kan niet worden gecombineerd met kortingsbonnen.
. Na aankoop: binnen 14 dagen na je aankoop bij Muziker heb je nog steeds de mogelijkheid om aanspraak te maken op onze Beste prijsgarantie. Als je een betere prijs vindt voor een product dat je al hebt gekocht of de prijs van dat product is verlaagd in onze webwinkel, heb je recht op een coupon ter waarde van het verschil tussen de oorspronkelijke prijs die je hebt betaald en de beste aanbieding die je hebt gevonden.

Hoe kan ik vóór de aankoop een betere prijs aanvragen?

Als je MUZIKER wilt vragen om een door jouw verzonden aanbieding te matchen, moet je:
. Het product dat je wilt kopen in onze webwinkel vinden;
. Op de optie “Beste prijsgarantie” rechtsonder op de productpagina te klikken;
. het formulier met de verplichte velden invullen en ons de link sturen van de betere aanbieding die je bij onze concurrenten hebt gevonden.
Als de aanbieding voldoet aan de voorwaarden van deze garantie, zal ons team binnen één werkdag contact met je opnemen en je instructie geven over hoe je verder moet gaan als je het artikel tegen de lagere prijs wilt kopen.

Hoe past MUZIKER een aanbieding aan en hoe gaat het verder met de aankoop?

De prijsaanvragen worden zo snel mogelijk verwerkt, ongeveer binnen twee werkdagen. Onze Klantenservice zal dan contact met je opnemen en je instructies geven over hoe je verder kunt gaan met de aankoop met de nieuwe prijs. Maak je geen zorgen, het zal heel snel en gemakkelijk verlopen, en we zullen je de hele tijd bijstaan!

Hoeveel dagen na aankoop kan ik aanspraak maken op een coupon om het prijsverschil te compenseren?

Je kunt aanspraak maken op de beste prijsgarantie binnen 14 dagen na aankoop in onze webwinkel of fysieke winkel.

Hoelang duurt het voordat Muziker mijn coupon-aanvraag goedkeurt?

Vanwege de 14-dagen geld-terug garantie die MUZIKER biedt, wordt de coupon pas na deze periode uitgegeven. De aanvraag voor de beste prijsgarantie wordt echter direct na ontvangst door ons verwerkt en binnen twee werkdagen beantwoord.


In welk geval kan ik GEEN aanspraak maken op de best prijsgarantie?

. Wanneer de aanbieding van de concurrent geen vaste prijs is, maar een tijdelijke promotie (zoals uitverkoop, korting of een ander soort speciale prijs);
. Wanneer de concurrerende aanbieding afkomstig is van een detailhandelaar die niet gecertificeerd is (voor deze doeleinden beschouwt Muziker een gecertificeerde concurrent als een detailhandelaar diegene die;
(a) niet alleen aankopen via een webwinkel aanbiedt, maar ook in zijn eigen fysieke winkel(s);
(b) gecertificeerd is door ten minste één autoriteit die toezicht houdt op e-commerce.)
. Wanneer de concurrent het product niet in voorraad heeft of niet onmiddellijk voor verzending beschikbaar is;  
. Wanneer de Muziker het product niet in voorraad heeft;
. Wanneer de concurrent geen import aanbiedt naar het land van de Muziker webwinkel waar je shopt;
. Wanneer de aanbieding van de concurrent betrekking heeft op artikelen die zijn geopend en geretourneerd, gerepareerd of die tekenen van gebruik of schade hebben, b-stock assortiment of een andere staat van de goederen die afwijkt van nieuwe en ongeopende artikelen;
. Wanneer de best prijsgarantie-aanvraag later dan 14 dagen na de aankoop wordt gemaakt;
. Wanneer de betere prijs van de concurrent het resultaat is van het gebruik van kortingsbonnen of vouchers van welke aard dan ook.
Wij behouden ons het recht voor om een best prijsgarantie-aanvraag naar eigen goeddunken te af te wijzen.

Oké, producten in de uitverkoop vallen niet onder deze beste prijsgarantie!
Wat moet ik echter doen als ik een artikel heb gekocht en dit een paar dagen later bij Muziker afgeprijsd is?

Nou, in dat geval KAN JE WEL een coupon voor het prijsverschil aanvragen die je dan voor je volgende aankoop in onze webwinkel kunt gebruiken. Zolang de speciale prijs of tijdelijke aanbieding op de webwinkel van MUZIKER zelf staat, geven we klanten een coupon uit. Waarom doen we dit? Omdat je er op deze manier zeker van kunt zijn dat wanneer je bij ons shopt, je niet het risico loopt geld te verliezen als je een paar dagen later toch even een betere prijs vindt.
De prijsgarantie is niet van toepassing op een eventueel afgeprijsd bedrag dat is verkregen door het gebruik van een andere kortingscoupon in de Muziker webwinkel. Dit betekent dat verschillende kortingsbonnen niet met elkaar gecombineerd kunnen worden. 

Ik heb een coupon ontvangen. Hoeveel tijd heb ik om deze in te wisselen?

Zodra je je coupon heeft ontvangen, heb je 6 maanden de tijd om er gebruik van te maken. Na deze tijd kun je de coupon niet meer inwisselen, omdat deze dan niet meer actief is.

Ik heb een betere prijs gevonden, maar de aanbieding is intussen verdwenen. Wat zijn mijn opties?

Helaas niet veel, behalve duimen dat de aanbieding weer verschijnt. Het bewijs van de betere prijs moet door de klant worden geleverd. Muziker is niet verplicht enig bewijs te leveren dat de geclaimde aanbieding niet bestaat of ongeldig is.

Geldt deze beste prijsgarantie ook voor fysieke winkels?

Ja, deze en alle andere voordelen van onze webwinkel zijn ook geldig voor fysieke winkels. In dit geval hebben onze fysieke winkels echter het recht de aanvraag voor een aankoop die via onze webwinkel is niet in behandeling te nemen. Bovendien kunnen alleen geregistreerde Muziker Smile kaarthouders gebruik maken van deze garantie in onze winkels.

Kan ik de beste prijsgarantie ook toepassen op aanbiedingen van webwinkels in andere landen?

Ja, dat kan. Je moet er echter van tevoren zeker van zijn dat de te matchen prijs van de concurrent inclusief lokale belastingen en verzendkosten naar het bestemmingsadres is.

Deze voorwaarden gelden alleen voor het Verenigd Koninkrijk, Nederland, België, Finland, Zweden, Denemarken, Litouwen, Letland, Estland, Griekenland en Ierland. Als je de voorwaarden voor een ander land wilt lezen, bezoek dan de Muziker webwinkel onder het betreffende domein en raadpleeg de daar toepasselijke voorwaarden.