cookies
Je zult onze "cookies" heerlijk vinden
De cookies op de Muziker website worden gebruikt om je bezoek aan ons zo aangenaam mogelijk te maken. Je kunt akkoord gaan met het gebruik van alle cookies door op de knop "Ik ga akkoord" te klikken, of selecteer alleen de cookies die je wilt gebruiken in de instellingen. Meer informatie.
Ik ga akkoord
Weigeren

Sound Particles Indie (Perpetual) (Digitaal product)

Sound Particles 2.1 Indie gebruikt het concept van computergraphics, maar voor audio: elk deeltje vertegenwoordigt een 3D-geluidsbron (in plaats van een 3D-object) en een virtuele microfoon vangt het virtuele geluid van de deeltjes op (in plaats...
Direct downloaden
€ 375,51
Wordt in elektronische vorm verzonden.
Studio software Sound Particles Indie (Perpetual) (Digitaal product)

Sound Particles Indie (Perpetual) (Digitaal product)

€ 375,51

Productcode: 1342-1001. | ID: 450359

Sound Particles Indie (Perpetual) (Digitaal product)

Dit is een automatische vertaling door software:

Sound Particles 2.1 Indie gebruikt het concept van computergraphics, maar voor audio: elk deeltje vertegenwoordigt een 3D-geluidsbron (in plaats van een 3D-object) en een virtuele microfoon vangt het virtuele geluid van de deeltjes op (in plaats van de virtuele CGI-camera).

Stel je voor dat je met Sound Particles het geluid van een slagveld wilt creëren. Je zou 10.000 deeltjes (geluidsbronnen) kunnen creëren, ze over een vierkante kilometer kunnen verspreiden, 50 oorlogsgerelateerde geluiden uit je geluidsbibliotheek kunnen kiezen en de hele scène kunnen weergeven met een virtuele microfoon (5.1, Dolby Atmos 9.1 bed, enz.).

Elk deeltje zou willekeurig een van de oorlogsgerelateerde geluiden selecteren voor reproductie, wat betekent dat sommige deeltjes de eerste audiobestanden zouden reproduceren, andere deeltjes de tweede audiobestanden zouden reproduceren, enzovoort. Ook zou elk deeltje (geluidsbron) willekeurig op een vierkant met een lengte van 1 mijl worden geplaatst. Om interessantere resultaten te verkrijgen, zouden bewegingsmodificatoren beweging aan de deeltjes toevoegen en zouden audiomodificatoren willekeurige versterkingen, vertragingen, EQ of tijd-/toonhoogtevariaties toepassen. De virtuele microfoon zal verantwoordelijk zijn voor het vastleggen van het virtuele geluid van de scène, op basis van de positie, richting en de positie van alle deeltjes. Het geluid van alle deeltjes wordt weergegeven, waarbij rekening wordt gehouden met zaken als voortplantingsdemping, geluidssnelheid en Doppler-effect.

Downloadpad: https://soundparticles.com/products/soundparticles/overview/

Info: https://soundparticles.com/products/soundparticles/overview/

Parameters en specificaties

Geschiktheid

Compatibiliteit


Eigenschappen

Licentie

Systeemvereisten

Hardwarevereisten

4 GB RAM


Land

Land van herkomst

Portugal