cookies
Je zult onze "cookies" heerlijk vinden
De cookies op de Muziker website worden gebruikt om je bezoek aan ons zo aangenaam mogelijk te maken. Je kunt akkoord gaan met het gebruik van alle cookies door op de knop "Ik ga akkoord" te klikken, of selecteer alleen de cookies die je wilt gebruiken in de instellingen. Meer informatie.
Ik ga akkoord
Weigeren

SR Suntour Durolux 160 mm 29/28" (622 mm) 15x110 Vork

4,10
De DUROLUX beschikt over een lucht-negatief veersysteem genaamd EQUALIZER™ (EQ). In combinatie met de vernieuwde afgesloten cartridge van het Piston Compensator System (PCS™) bereikt de DUROLUX 2020-editie het volgende prestatieniveau. EQ...
Extra gifts
Ontvang een gratis cadeau bij je aankoop
Op voorraad: 4 st.
Wordt verzonden op 29.04.2024 ,
2024-05-03
Vork SR Suntour Durolux 160 mm 29/28" (622 mm) 15x110 Vork

SR Suntour Durolux 160 mm 29/28" (622 mm) 15x110 Vork

€ 400

Productcode: 14645. | ID: 393409

SR Suntour Durolux 160 mm 29/28" (622 mm) 15x110 Vork

Dit is een automatische vertaling door software:

De DUROLUX beschikt over een lucht-negatief veersysteem genaamd EQUALIZER™ (EQ). In combinatie met de vernieuwde afgesloten cartridge van het Piston Compensator System (PCS™) bereikt de DUROLUX 2020-editie het volgende prestatieniveau.


 EQ EQUALIZER™-SYSTEEM

Het Air EQ-systeem, dat het gewicht van de rijder perfect gelijkstelt met de veercurve, wat resulteert in een exacte positionering en ondersteuning. Het Air EQ-systeem creëert een op maat gemaakt gevoel voor elke rijder, waardoor de juiste doorzakking en volumeregeling worden geoptimaliseerd in combinatie met de externe dempingsaanpassingen van afgedichte PCS-cartridges. Het resultaat is een soepel veergevoel in een lichtgewicht, progressief en eenvoudig aan te passen luchtveringpakket.


 Holle kroon

De lichtgewicht gesmede holle kroontechnologie zorgt voor extra stijfheid en houdt het gewicht laag. Hij is 35 gram lichter dan de massieve kroon. Het uit één stuk bestaande holle carbon bovenwerk bespaart opnieuw 120 gram ten opzichte van de gesmede versie.


 STUKS

Drijven op een vliegend tapijt is het gevoel waar we naar streven. Het verminderen van de impact van de grond op je lichaam is de eerste stap. Met het PCS als basis en volledig ontworpen, op shims gebaseerde hogesnelheidscompressie- en reboundcircuits, boekt de RC2-cartridge vooruitgang in de goede richting, waarbij testgegevens het bewijs leveren. Eenvoudige, betrouwbare, duurzame en gemakkelijke serviceprestaties.


 Q-LOC

Q-LOC is een gepatenteerd snelspansysteem voor steekassen dat de naam "quick" volledig verdient. Q-LOC 2 is de logische evolutionaire stap en garandeert 100% compatibiliteit met alle soorten naafasontwerpen.


  • Offset: 44 mm

Parameters en specificaties

Functies

Plaatsende elementen

Air Chamber Pressure, Air Chamber Volume, High / Low Speed Compression, High / Low Speed Rebound


Eigenschappen

Type nokken

Type rem

Remgreep

180, Post Mount


Afmetingen en gewicht

Slag

Wiel diameter

Diameter van paal

Gewicht (g)

2120


Land

Land van herkomst

China


Aanbevolen accessoires

Totaalbeoordeling gebaseerd op 10 reviews:

4,10

Luca M.

Algehele indruk

Datum
26.07.2023

Ottima alternativa per rapporto qualità-prezzo, montata su e bike front ora è molto più guidabile sul davanti

Daniele P.

Algehele indruk

Datum
28.08.2022

Ottima forcella ad un ottimo prezzo. Differenza abissale in meglio con la forcella entry level che avevo

Klaus B.

Algehele indruk

Datum
02.01.2023
Beoordeelde variant

Leider taugt die Bremsleitungsbefestigung per Clip nichts. Kabelbinder ist angesagt. Ansonsten für den Preis eine super Gabel.

Rüdiger F.

Algehele indruk

Datum
15.11.2022
Beoordeelde variant

Die Gabel sollte eine 2019er Fox ersetzen und das hat sie zu 150%. Die Durolux darf bleiben und die Fox muss gehen. Eine zweite Durolux ist bereits bestellt. Bestellvorgang, Bezahlung, Versand und Kommunikation mit Muziker sind problemlos und positiv. Gerne wieder

Pavel H.

Algehele indruk

Datum
21.08.2022
Beoordeelde variant

Bohužel z vidlice mám stejné pocity jako Marian W. Mám model 2021. Bohužel žádné pružiny, takže nastavení zdvihu jednoduchým přidáním spacerů se nekoná. Nastavení zdvihu pouze výměnou airshaftu, což je dalších plus 60 USD pro každý z možných zdvihů (150 - 170 mm), namísto jednouchého přidání/ubrání spaceru za cca 100 Kč (jestli tohle má být jednoduchý servis?). Airshaft navíc nikde v ČR není k sehnání. Buď jsem kopyto nebo změnu ve vysokorychlostní nebo nízkorychlostní expanzi také necítím. Vidlici z výše uvedených důvodů nedoporučím. Už jen kvůli tomu airshaftu. Kdybych chtěl platit za každou ptákovinu (malou změnu zdvihu), mohu jít ke konkurenci, která se alespoň nechlubí simply service. Za mě zklamání.