Dit is een automatische vertaling door software:
De kracht achter de LTDx-ijzers begint in de kern. Een staaf met stalen kern centreert het zwaartepunt achter de slagzone om maximale kracht aan de bal te leveren, en is opgehangen in een zacht polymeer om een uitzonderlijk gevoel te behouden.
Flexibel voor meer snelheid
- Het PWR-COR-systeem creëert ons meest flexibele ijzerontwerp voor hogere snelheid. De constructie is voorzien van een stalen kernstaaf die het zwaartepunt achter de slagzone positioneert om meer kracht op de bal over te brengen. De kernstaaf is volledig opgehangen in een zacht polymeer om het slagvlak en de zool vrij te laten buigen, terwijl het uitzonderlijke gevoel behouden blijft.
Langere afstand. Hogere lancering.
- Ons grootste PWRSHELL slagvlak vergroot de zone van maximale balsnelheid. Het nieuwe slagvlakontwerp heeft een 23% groter dun oppervlak om de snelheid weg van het midden te vergroten, en wikkelt zich verder op de zool om een hogere balvlucht te bevorderen.
CNC gefreesd gezicht en groeven
- CNC-frezen produceert nauwkeurigere groefvormen om de spin en controle te optimaliseren voor verbeterde nauwkeurigheid en remkracht in de green.
LTDx-combinatieset
- De LTDx-comboset bevat zes ijzers en één hybride die gebruik maken van PWRCOR-technologie voor geoptimaliseerde gaten met een hoge afslag en maximale snelheid.
Technisch overzicht
PWR-COR-TECHNOLOGIE
- Een meerlaags PWR-COR-gewichtssysteem is voorzien van een stalen kernstaaf die het zwaartepunt laag en vlak achter de slagzone positioneert. De kernstaaf is gescheiden van het slagvlak, het lichaam en de zool en is opgehangen in een omhulsel van geïnjecteerd polymeer. Het ontwerp bevordert maximale vervorming bij impact om een elastisch rebound-effect te creëren dat krachtige balsnelheid levert.
PWRSHELL GEZICHTSTECHNOLOGIE
- PWRSHELL is een bewezen technologie die de afgelopen paar productgeneraties onze snelste gezichtsontwerpen heeft opgeleverd. Het L-cup slagvlakontwerp is gesmeed uit dun en sterk roestvrij staal en bevordert tot 17% meer flex, wat resulteert in een hogere balsnelheid en een hogere afslag over het slagvlak.
HOOG MOI-ONTWERP
- Er is extra massa geplaatst in het hiel- en teengebied om de stabiliteit te verbeteren en tegelijkertijd een slanker ogende vorm te behouden die esthetisch aantrekkelijk is.