cookies
Je zult onze "cookies" heerlijk vinden
De cookies op de Muziker website worden gebruikt om je bezoek aan ons zo aangenaam mogelijk te maken. Je kunt akkoord gaan met het gebruik van alle cookies door op de knop "Ik ga akkoord" te klikken, of selecteer alleen de cookies die je wilt gebruiken in de instellingen. Meer informatie.
Ik ga akkoord
Weigeren
Verkoop beëindigd

Wilier Cento10 Hybrid Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Bronze Glossy M

Cento10 Hybrid is de racefiets met trapondersteuning die een nieuwe, zeer hoge standaard zet voor deze categorie. Er zijn zoveel aspecten die hem uniek maken op de markt: aerodynamica, totale integratie, lichtheid en grotere rijveiligheid, om er...
Verkoop beëindigd
Dit product wordt niet meer geproduceerd of is niet opgenomen in het actuele aanbod.

Productcode: E112LDW.3Y7-M. | ID: 386286

Wilier Cento10 Hybrid Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Bronze Glossy M

Dit is een automatische vertaling door software:

Cento10 Hybrid is de racefiets met trapondersteuning die een nieuwe, zeer hoge standaard zet voor deze categorie. Er zijn zoveel aspecten die hem uniek maken op de markt: aerodynamica, totale integratie, lichtheid en grotere rijveiligheid, om er maar een paar te noemen.

Met de Cento1 Hybrid bereikten we al een hoog kwaliteitsniveau op het gebied van racefietsen met trapondersteuning. Nu bereiken we met de Cento10-versie hoogten van bouwkwaliteit die tot voor kort ondenkbaar waren.

Je kunt de grenzen van je eigen ervaring op een racefiets opnieuw definiëren met een ontwerp en een niveau van integratie waardoor deze nog meer dan ooit op een traditionele racefiets lijkt.

Functies:

  • Het gevoel van een racefiets: De motor is in de naaf van het achterwiel geplaatst, zodat de onderste beugel de afmetingen van een gewone fiets kan hebben. Hiermee kunt u standaard kettingsets installeren. Deze oplossing behoudt het trapgevoel van een traditionele fiets.
  • Lichtgewicht: Hoewel gewicht tot voor kort geen probleem was in de e-bikewereld, is lichtheid een waarde geworden die de productkwaliteit, prestaties en bruikbaarheid bepaalt. Met Cento10 Hybrid hebben we het gewicht van het frame met 7%* verlaagd. Integratie, met het geïntegreerde monocoque stuur Alabarda en een lichtgewicht frame dat in de topconfiguratie slechts 10,5 kg weegt. Als gebruiker, route en gebruik gelijk zijn, kunnen we 4,5% van de batterijlading besparen. Deze grote besparing verruimt de horizon van Cento10 Hybrid-rijders verder.
  • Totale integratie: Net als bij de andere racefietsen van Wilier zijn alle kabels van de Cento10 Hybrid in het frame geïntegreerd. We hebben voor deze oplossing gekozen, niet alleen vanwege het strakkere uiterlijk, maar ook om de prestaties te verbeteren. Naast het verbergen van de kabels in het Alabarda-stuur en het frame, hebben we ook de aerodynamica verbeterd dankzij de buizen die we op de Cento10 Hybrid hebben gebruikt. Kleinere volumes, een kleiner oppervlak blootgesteld aan de lucht en afgeknotte staartprofielen verbeteren de aerodynamica met 8% ten opzichte van de Cento1 Hybrid.
  • Duitse Excelce: Onze Ebikemotion-divisie werkt samen met Mahle, leider op het gebied van autotechnologie, om enkele van de lichtste en best geïntegreerde trapondersteuningssystemen op de markt te ontwikkelen en te produceren.
  • Net als fietsen op een gewone fiets: De X35+ PAS bevat een reeks componenten die naadloos integreren in de nieuwste racefietsen. Met een totaalgewicht van slechts 3,5 kg (motor, batterij, kabels en controller) is het een van de lichtste PAS op de markt. Onze X35+ versie maakt gebruik van het ANT+ communicatieprotocol om verbinding te maken met de meest geavanceerde fietscomputers op de markt.

Dit is een automatische vertaling door software:

Andere mogelijkheden:

  • Motor in achternaaf: De aandrijfmotor is in de achterwielnaaf geïnstalleerd en zorgt voor een vloeiende en geruisloze ondersteuning. Wanneer u stopt met trappen of uw snelheid hoger wordt dan 25 km/u, stopt de krachtafgifte zonder dat u enig gevoel van remwrijving ervaart.
  • Zachte kracht: Het koppel van 40 Nm is perfect voor gebruik op de weg of op licht grind. Deze goed uitgebalanceerde kracht helpt de levensduur van de batterij beter te beheren op snellere en competitievere routes. Het gevoel wanneer de ondersteuning wordt ingeschakeld, is vergelijkbaar met wanneer iemand de fiets een duw geeft op een heuvel of vanuit stilstand.
  • 250 Wh batterijcapaciteit: Bescheiden capaciteit, perfect voor lichtgewicht fietsen met trapondersteuning, zoals onze Hybrid-serie. De batterij is klein, zodat deze gemakkelijk in de onderbuis kan worden geplaatst. De totale capaciteit van het systeem geeft u gemoedsrust voor uitstapjes met grote hoogteverschillen.
  • Vergroot uw afstand: Extra batterijduur breidt uw fietshorizon uit. De batterijcapaciteit verhoogt de stroomafgiftetijd met ongeveer 80%. De extra accu kan met de klinknagels voor de tweede bidonhouder aan de zitbuis worden bevestigd.
  • Recordbrekend gewicht: De lichtste PAS op de markt. De geminiaturiseerde componenten plus een flinke dosis technische kenmerken zorgen voor recordgewichtsprestaties.
  • ANT+ connectiviteit: Het systeem gebruikt ANT+ om te communiceren met apparaten van derden. Dit levert allerlei extra informatie op die op de nieuwste fietscomputers, zoals Garmin en Polar, kan worden weergegeven.
  • Effectieve push: Het maximale vermogen van 250 W van de werkelijk lichtgewicht motor vergroot de trapeffectiviteit. De motor wordt ingeschakeld en volgt de vermogensafgiftecurve op basis van hoe u de fiets gebruikt. Cadans zorgt voor vloeiende en effectieve kracht zonder gevoel van weerstand.
  • De nieuwe configuratie van de trapas: We hebben ook de trapas bestudeerd en verbeterd om de typische look van een traditionele racefiets te bereiken. De Q-factor en de maat van het crankstel zijn identiek aan die van een Cento10PRO. Dankzij de nieuwe configuratie konden we de dichtheid van het laadcontact verbeteren. Vergeleken met de vorige versie staat de laadaansluiting van de Cento10 Hybrid 60° schuin ten opzichte van de bovenbuis. Dus als het regent of als er water op de laadaansluiting komt, stroomt het weg zonder dat het elektrische systeem wordt beïnvloed.
  • Verhoogde rijveiligheid: We hebben de rijveiligheid aanzienlijk verbeterd met de nieuwe knopconfiguratie van iWoc. De knop is nu geïnstalleerd met een steun op het stuur, waardoor rijders kunnen communiceren met het Ebikemotion-systeem zonder hun handen van het stuur te hoeven halen. Op de Cento10 Hybrid kunnen rijders zowel het ondersteuningsniveau selecteren als de acculading controleren terwijl ze beide handen aan het stuur houden. Bij eerdere modellen moesten ze hun hand van het stuur halen en naar de knop op de bovenbuis kijken.

Parameters en specificaties

Maat

Fietsmaat

M


Functies

Eigenschappen

Maximale snelheid

Aantal versnellingen

Kleur volgens fabrikant

Bronze Glossy

Merk onderdelenkit

Kop samenstelling

Centrale samenstelling

Pedalen

Nee

Modeljaar

2021


Frame

Frame

Carbon Monocoque


Materiaal

Materiaal


Voeding

Vermogen (Watt)

250

Type batterij

Voeding

230V


Toebehoren

Set onderdelen

Shimano Ultegra

Adapter inbegrepen

Ja


Afmetingen en gewicht

Wiel diameter

Gewicht

11,4 kg (Size M)


Land

Ontworpen in

Land van herkomst

Italië


Aanbevolen accessoires