Productcode: 00.7518.119.000. | ID: 388669
Dit is een automatische vertaling door software:
Deze NX Eagle™-derailleur is voorzien van het beproefde SRAM 1x-specifieke X-HORIZON™-ontwerp. De grotere X-SYNC™-lagere katrol met 14 tanden maakt gemakkelijk een cassettecapaciteit van 11 tot 50 en 10 tot 50 tanden mogelijk, en draagt ook bij aan het algehele soepele trapgevoel van de NX Eagle. De Type-3 ROLLER BEARING CLUTCH™ biedt stille, consistente prestaties en duurzaamheid.
TECHNOLOGIE
SRAM X-SYNC 1x kettingbladen bieden het hoogste prestatieniveau en duurzaamheid. De SRAM X-SYNC hoge vierkante tandenranden grijpen eerder in de ketting dan traditionele driehoekige tanden. Het scherpe en smalle tandprofiel, evenals de afgeronde afschuiningsranden, helpen bij het beheersen van een afgebogen ketting. Om de best mogelijke prestaties te leveren in modderige omstandigheden, zijn de X-SYNC-kettingbladen ontworpen met uitsparingen voor het opruimen van modder voor de binnenste kettingschakels en -rollen. X-SYNC-ringen zijn ontworpen in Duitsland en vormen een integraal onderdeel van de SRAM 1x-aandrijflijn. Accepteer geen imitatie.
Eagle-technologie vertegenwoordigt 1x aandrijflijntechnologie. Eagle is een lichtere, eenvoudigere, duurzamere en gemakkelijker te gebruiken aandrijflijn. Eagle is voorzien van 1x componenten, ontworpen voor nog grotere duurzaamheid en prestaties, terwijl een aanzienlijk gewichtsvoordeel ten opzichte van andere aandrijflijnoplossingen behouden blijft. Eagle-technologie zorgt ook voor een groter versnellingsbereik van 520%, wat gelijk staat aan 2x11 aandrijflijnen.
Met CAGE LOCK-technologie in de achterderailleur wordt het verwijderen en installeren van het wiel, evenals het installeren van de ketting, sneller en eenvoudiger. Duw de kooi gewoon naar voren om speling te creëren en vergrendel hem op zijn plaats.
X-ACTUATION is speciaal ontwikkeld voor SRAM 1x en blijft scherp en consistent schakelen over de hele cassette.
ROLLER BEARING CLUTCH-technologie elimineert het stuiteren van de derailleur en het klapperen van de ketting zonder dat dit ten koste gaat van de precisie.
Het “rechte parallellogram”-ontwerp van deze achterderailleur beperkt alle beweging tot de horizontale as, waardoor spookverschuivingen onmogelijk worden en tegelijkertijd de schakelkracht wordt verminderd. Voor sneller en nauwkeuriger schakelen zorgt het ontwerp met grote offset van de bovenste poelie voor een constante kettingafstand over alle versnellingen.
FUNCTIES
Parameters en specificaties
Aanbevolen accessoires
Totaalbeoordeling gebaseerd op 1 review: