cookies
Je zult onze "cookies" heerlijk vinden
De cookies op de Muziker website worden gebruikt om je bezoek aan ons zo aangenaam mogelijk te maken. Je kunt akkoord gaan met het gebruik van alle cookies door op de knop "Ik ga akkoord" te klikken, of selecteer alleen de cookies die je wilt gebruiken in de instellingen. Meer informatie.
Ik ga akkoord
Weigeren
Verkoop beëindigd

Pro-Ject The Classic EVO Sub-platter Upgrade Riem

5
De Classic Evo-subschotel upgradet alle oudere The Classic-draaitafels naar de nieuwe Classic Evo-specificaties. De diamantgeslepen aluminium sub-platter kan met veel betere en lagere toleranties worden bewerkt en zal een substantiële upgrade zijn...
Verkoop beëindigd
Dit product wordt niet meer geproduceerd of is niet opgenomen in het actuele aanbod.

Productcode: PLATTER-UPG-THE-CLASSIC-EV-. | ID: 379686

Pro-Ject The Classic EVO Sub-platter Upgrade Riem

Dit is een automatische vertaling door software:

De Classic Evo-subschotel upgradet alle oudere The Classic-draaitafels naar de nieuwe Classic Evo-specificaties. De diamantgeslepen aluminium sub-platter kan met veel betere en lagere toleranties worden bewerkt en zal een substantiële upgrade zijn van reguliere sub-platters. Het voegt meer massa toe aan de gehele schotel en het aandrijfsysteem, wat resulteert in extra demping van geluid en ongewenste resonanties. De verbeterde toleranties tijdens de productie zullen de algehele snelheidsnauwkeurigheid vergroten. De extra massa verbetert de snelheidsstabiliteit op korte termijn, ook wel Wow & Flutter genoemd.

Parameters en specificaties

Geschiktheid

Geschikt voor

Turntable


Eigenschappen

Kleur

Kleur volgens fabrikant

Silver


Materiaal

Materiaal

Aluminium, Roestvrij staal


Afmetingen en gewicht

Gewicht (g)

700


Land

Land van herkomst

Tsjechische Republiek


Totaalbeoordeling gebaseerd op 1 review:

5

Johan v.

Algehele indruk

Datum
23.12.2023

Well made sub platter it fits my Pro-Ject Perspective after a bit of work. Because this sub platter is not hollow the bearing needs to be adjusted by untightening the big nut and moving the upper nut untill is sits at the top and then tighten the big nut against it.Now it sits free from the peddel and screws. Because of the exstra weight all springs need to be turned untill the go no further. If nessary fit O rings around the outside of the spring cups to raise them and adjust the arm height VTA anew thats it!