Iedereen kan clublid worden, het enige wat je hoeft te doen is registreren. Je kunt je lidmaatschap registreren op onze website samen met de klantenregistratie of in een eenvoudige app op je tablet. Eenmaal geregistreerd, mailen we je een niet-overdraagbare klantenkaart en vanaf dat moment kun je genieten van de voordelen die we niet zomaar aan iedereen geven, maar alleen aan onze clubleden. Registratie met terugwerkende kracht is niet mogelijk en het lidmaatschap vervalt bij opzegging of beëindiging door jou of ons.
Het komt er eenvoudig op neer! We belonen je voor je aankopen in onze webwinkel met punten. Het aantal punten dat je kunt verdienen voor je aankoop zie je in de productdetails op onze website. In eerste instantie reserveren we de punten na de eerste aankoop en geven ze pas na 30 dagen vrij voor gebruik. Als je echter onze service hebt geactiveerd met de optie om de retourtermijn met nog eens 30 of 60 dagen te verlengen, blijven de punten voor nog eens 60 of 90 dagen gereserveerd. Als je een aankoop hebt gedaan in een van onze fysieke winkels, kun je de punten direct gebruiken. Bij je volgend aankoop in onze webwinkel kun je gewoon een deel van het bedrag in je winkelmandje (of zelfs de hele aankoop) betalen met punten.
Je kunt je huidige puntensaldo op elk moment bekijken in je persoonlijke account of deze informatie vragen aan een van onze winkelmedewerkers. Maar let op! Alleen de trouwste klanten verdienen deze loyaliteitsbeloning! Als je binnen 6 maanden na je laatste aankoop geen nieuwe aankoop doet, vervalt de helft van de punten die je hebt verdiend. Daarentegen verlengt zelfs een kleine aankoop de geldigheid van je punten met nog eens 6 maanden. Helaas kunnen we geen verzoeken tegemoetkomen om punten te crediteren voor aankopen die zijn gedaan voordat het lidmaatschap geldig was.
Wanneer je een aankoop doet in onze webwinkel, bepaal je zelf hoeveel van het bedrag je in punten wilt betalen. De punten worden direct in het winkelwagentje “omgezet” in geld en het totaalbedrag van de aankoop wordt met dat bedrag verminderd. Voor elke 100 punten die je op deze manier “betaalt”, wordt je aankoop met 1 euro verminderd, 200 punten met 2 euro, enz. Je kunt de punten ook gebruiken om de hele aankoop in je winkelwagen te betalen.
Wij respecteren je recht om van gedachten te veranderen. Een clublid kan twee keer zo lang van dit recht genieten dan een gewone klant. Goederen mogen tot 30 dagen zonder opgaaf van reden worden geretourneerd (buiten de wettelijke termijn van 14 dagen). Voor onbeschadigde goederen in de originele verpakking die binnen deze langere periode worden geretourneerd, geven we het clublid een tegoedbon ter waarde van de goederen. De soorten goederen die vanwege hun aard niet mogen worden geretourneerd, staan in de algemene voorwaarden vermeld.
Terwijl de gewone klant slechts recht heeft op 2 jaar garantie op nieuwe goederen, geniet een lid van onze club tot 3 jaar garantie. Het defect dat je tijdens de verlengde garantieperiode claimt, repareren wij op onze kosten, en mocht het defect dan nog niet verholpen zijn, dan ontvang je van ons een tegoedbon voor de restwaarde van de goederen. De verlengde garantie geldt niet voor verbruiksgoederen, bederfelijke goederen of uitgestalde en uitgepakte goederen. Alleen een klant die een consument is, kan aanspraak maken op de verlengde garantie. Wij zullen elke klacht zo snel mogelijk behandelen, maar in uitzonderlijke gevallen kan het langer dan 30 dagen duren vanwege moeilijke diagnoses of reparaties.
Wij werken eraan om de lijst met aantrekkelijke en praktische voordelen steeds langer te maken. Wij waarderen elke klant, maar willen degenen die lid zijn van onze club alleen het beste van het beste bieden. Niet zomaar een “grote portie slagroom”, maar echte voordelen zoals je van de welbekende “crème de la crème” mag verwachten. Het is dus de moeite waard om onze website regelmatig in de gaten te houden.